Repàs als propòsits per a aquest any que acaba

Avui s’acaba l’any 2011, un any que havia de ser millor que el 2010 perquè aquell any era, en teoria, difícilment empitjorable. Ho ha estat? En general, no. Per a mi, segons com es miri. El 4 de gener vaig fer una entrada sobre els meus propòsits per a aquest any, i repassant-les m’adono que no n’eren gaires, ni eren especialment ambicioses, però no s’han complert.

No he trobat feina, ni bona ni dolenta. Els estudis d’idiomes els he continuat però no m’han acabat de satisfer els meus resultats, i el propòsit d’aprofitar el temps teòricament lliure que tinc per a escriure més s’ha quedat en paper mullat, mai més ben dit, perquè sí, he escrit alguna coseta, però no més que altres anys. I d’acord, he escrit de manera “remunerada” (les cometes perquè el que cobro per fer-ho és gairebé simbòlic), però no em referia a això. Volia escriure alguna cosa, acabar-la, presentar-la a algun concurs i guanyar-lo o aconseguir la publicació com a mínim.

A nivell social estic satisfet perquè he continuat reforçant vincles amb gent que val la pena, i si concretem en el sentimental he passat una primera meitat d’any de bogeria, d’una voràgine d’empassar merda que no em mereixia, i fins i tot en va sortir, per estrany que sembli, el viatge a Nova York (gran viatge, desastrosa companyia) que no m’hauria imaginat mai quan a principis d’any vaig proposar-me “trobar feina, no viatjar” (he fet tot el contrari), però acabo amb un mes de desembre esplèndid i havent trobat una persona meravellosa.

Això ha arreglat l’any en el seu conjunt i l’ha fet millor que el lamentable 2010 en què vaig perdre la feina i la parella de deu anys, per tant em dóna forces per a encarar aquest 2012 amb l’únic objectiu d’aconseguir, per fi, una feina que em permeti sobreviure, ja que els ajuts se m’acaben ara i no em queden més subsidis per demanar. Que tingueu totes i tots un feliç (però de debò) 2012!

Anuncis

Quant a moroboshi876

Escriptor. Revisor de textos (manga). Ric amb les paraulotes. No ballo. Llegeixo còmics i llibres, miro sèries i pel·lis i videojugo.
Aquesta entrada s'ha publicat en Reflexions i etiquetada amb , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

3 respostes a Repàs als propòsits per a aquest any que acaba

  1. Keromi ha dit:

    El 2011 ens ha acabat molt millor que com va començar, i aquest 2012 anirà a molt millor encara, ja ho veuràs ^^
    :*

Deixa un comentari

