63 hores

Si tot va bé, si no hi ha res que em trastoqui els plans —cosa que els qui em coneixen ja saben que odio— demà sortiré de casa al voltant de les onze del matí per tal d’encaminar-me al penúltim partit de futbol sala de la temporada i, probablement, de la meva carrera amateur. Si no fos per això, no en sortiria fins aproximadament les vuit del vespre, hora en què tinc previst deixar la meva llar per tal de compartir amb els meus pares una vetllada futbolística de moltíssima més importància i que a hores d’ara ningú no necessita que li expliqui quina és.

El cas és, però, que si tot va com ha d’anar, demà al voltant de les onze del matí sortiré de casa per primera vegada en 63 hores. No descarto que algun cop ja hagi superat aquesta marca sense adonar-me’n (aquest cop ho estic comptant expressament), i estic convençut que en el futur la superaré si és que no ho he fet en el passat. Però bé, des que vaig arribar a casa dimecres a les vuit i uns minuts del vespre no n’he tornat a sortir ni per anar al terrat a estendre-hi roba acabada de rentar, ni per anar a llençar les escombraries, ni per dur a terme les meves excursions diàries al Cash Converters amb l’objectiu d’especular amb els videojocs de segona mà.

He de dir que no fer aquesta darrera activitat és la que m’ha suposat el sacrifici més gran, perquè no seria el primer cop que, després d’anar-hi cada dia durant molt temps, les coses interessants entren a la botiga precisament el dia que jo no hi vaig, però vaig decidir no tornar a sortir de casa si no era estrictament necessari i això és el que estic fent. A banda d’això no he trobat a faltar la llum solar directa, el contacte de les sabatilles amb les voreres i les calçades ni l’aire pur (bé, sóc de ciutat, és una manera de parlar). I tot dient això m’adono que farà 63 hores que no entra aire a casa meva, perquè no he obert cap finestra en aquest temps. També m’adono que m’hauré passat 63 hores o bé en mitjons o, quan em dutxo i quan dormo, descalç.

Ah, sí, i això també significa que no hauré vist ningú en 63 hores. I he tingut un parell (literal) de propostes en aquest sentit, però les he rebutjat. Perquè em venia de gust quedar-me a casa. Se’m podria acusar d’ermità, i no veig cap mal en ésser-ho si es tracta d’una cosa voluntària, però en l’era d’internet és una paraula que trobo que no se’m pot aplicar, perquè estic en freqüent contacte amb altres persones, encara que no ens veiem les cares en temps real i el contacte sigui purament cibernètic.

Què passa amb la veu? Farà 63 hores que no parlo amb ningú? Em sembla que sí (si ningú no interromp la “fita” trucant-me en les hores que queden), però no em sortirà una veu rogallosa quan emeti les primeres paraules de salutació en trobar els meus companys d’equip, perquè de vegades castigo estrofes de cançons o em poso a parlar sol en anglès o japonès només per tal de posar a prova el meu nivell, o senzillament ric amb qualsevol de les ximpleries que em fan gràcia.

De manera que demà al matí potser m’afaitaré (o potser deixaré aquesta tasca, que ja comença a ésser necessària fins i tot per a mi, que no produeixo gaire pèl facial, per al vespre, perquè al cap i a la fi sortiré a suar i no a lligar), marxaré de casa i posaré fi a aquesta reclusió voluntària i mig experimental. En una altra ocasió, quan ja no hagi d’anar a classe ni al futbol, provaré de fer alguna cosa més radical.

I si el proper experiment és interromput per una entrevista de feina que, a sobre, acaba amb un compromís escrit d’intercanvi de serveis per diners durant un llarg període, estaré ben content de deixar de fer aquestes rucades.

Anuncis

Quant a moroboshi876

Escriptor. Revisor de textos (manga). Ric amb les paraulotes. No ballo. Llegeixo còmics i llibres, miro sèries i pel·lis i videojugo.
Aquesta entrada s'ha publicat en Anades d'olla i etiquetada amb , , . Afegiu a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

