Carta al Pare Noel

Estimat pare Noel,

Enguany he demanat poques coses perquè ja som tots grans i no vull que l’intercanvi de regals entre els membres de la família sigui tan desigual com havia estat fins ara.  Ja no sóc cap nen, i amb un regal per persona en ambdós sentits penso que n’hi ha prou. Ep, no ens enganyem, m’agraden els regals. Fer-ne i rebre’n. És Nadal. Però a banda d’això, demano algunes coses immaterials, que són les següents:

Demano que, de salut, la cosa continuï com fins ara, que anem força bé. Com que, a més, no has de fer cap esforç extra amb mi perquè, com dic, ja anem bé, en podries repartir entre la meva família i els meus amics, perquè tot i que en general no hi ha hagut grans problemes, no és sobrer millorar una mica en aquest sentit.

Demano que em concedeixis la saviesa per tal de continuar envoltant-me de gent que em convé, gent que val la pena, i que dediqui més temps a aquestes persones i absorbeixi tot el bé que m’aporten, en comptes de fer-me mala sang amb gent i coses que no mereixen la meva atenció.

Demano que, ara que ja he passat un temps molt llarg a casa, m’arribi una feina que tingui un sou que em permeti tirar endavant i, si pot ser, estalviar una mica per tal d’anar tornant diners a totes aquelles persones a qui els he de tornar. Si, a sobre, és interessant i m’ho passo bé em faràs feliç. No demano més. Per tant, estem parlant d’un altre tipus de salut, l’econòmica. El detallet de la Loteria de Nadal no ha estat gens malament. No sé si és cosa teva però, si no, transmet el meu agraïment a qui sigui. Es podria dir que m’anirà bé per tapar forats, un tòpic del 22 de desembre que ara comprenc perfectament. En realitat en taparé només un, ja que la quantitat percebuda només la celebro perquè estic com estic i una persona amb un sou estable li dedicaria un breu somriure i prou, però val més això que res.

Per acabar, demano poder recuperar el meu procés d’estilització corporal després d’aquestes festes, perquè les penso aprofitar gastronòmicament parlant.

Moltes gràcies, que et portin coses els Reis i fins l’any que ve.

P.D.: recorda que casa dels meus pares no té xemeneia, i que la meva ni tan sols balcó.

 

Anuncis

Quant a moroboshi876

Escriptor. Revisor de textos (manga). Ric amb les paraulotes. No ballo. Llegeixo còmics i llibres, miro sèries i pel·lis i videojugo.
Aquesta entrada ha esta publicada en Uncategorized. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

Deixa un comentari

